Abonnement By, Park og Landskab

Videntjenesten for By, Park og Landskab formidler viden fra Sektion for Landskabsarkitektur og Planlægning. Målgruppen er kommuner, tegnestuer, virksomheder, organisationer og myndigheder og andre fagfolk med interesse for området.

Et abonnement på Videntjenesten for By, Park og Landskab omfatter:

• Videnblade: Korte artikler om aktuelle forskningsresultater. Du får ca. 20 nye Videnblade om året, som er eksklusivt forbeholdt abonnenter de første 3 år.
  • Rådgivning: Mulighed for dialog med vores forskere og rådgivere på mail og telefon – uden beregning. Du har desuden eksklusiv adgang til de 3 nyeste årgange af uddybende rådgiversvar på Videntjenesten.dk.
  • Rabat: Du får 10-25 pct. rabat på udvalgte faglige arrangementer, som Institut for Geovidenskab og Naturforvaltning står for, bl.a. Bytræseminaret og Åben Land-dagene.
  • Nyhedsbrev: Udsendes 8 gange om året med links til nye Videnblade, rapporter, arrangementer og efteruddannelse.

Et personabonnement giver én person adgang til Videntjenesten for By, Park og Landskab på www.videntjenesten.dk via log in med brugernavn og kode. Alle priser er eksklusive moms.

Pris: 2.500 kr. pr. år
Bestil personabonnement

Det er muligt at købe flere adgange til en Videntjeneste, man allerede abonnerer på. Hver person har adgang via log in med brugernavn og kode.

Pris: 500 kr. pr. år for hver ny person
Bestil ekstra brugeradgang

Læs betingelserne for abonnement

IGN og IFRO