Abonnement Skov, Natur og Pyntegrønt

Videntjenesten for Skov, Natur og Pyntegrønt formidler viden fra Sektion for Skov, Natur og Biomasse. Målgruppen er skovejere, naturforvaltere, organisationer, producenter af juletræer og pyntegrønt og andre fagfolk med interesse for området.

Et abonnement på Videntjenesten for Skov, Natur og Pyntegrønt omfatter:

• Rådgivning: Mulighed for at få svar fra IGN’s rådgivere på mail og telefon – uden beregning. Du har desuden eksklusiv adgang til de 3 nyeste årgange af uddybende rådgiversvar på Videntjenesten.dk.
  • Rabat: Du får 10-25 pct. rabat på udvalgte faglige arrangementer, som Institut for Geovidenskab og Naturforvaltning står for, bl.a. temadage om pyntegrønt.
  • Videnblade: Korte artikler om aktuelle forskningsresultater. Du får 2-6 nye Videnblade om året, som er eksklusivt forbeholdt abonnenter de første 3 år.
  • Nyhedsbrev: Udsendes 2-3 gange om året med links til nyheder, rådgiversvar, nye Videnblade, rapporter og arrangementer.

IGN og IFRO

Studerende på Institut for Geovidenskab og Naturforvaltning og  Institut for Fødevare- og Ressourceøkonomi har gratis adgang til hele Videntjenesten, når de opholder sig på Frederiksberg Campus, på Skovskolen i Nødebo og på Øster Voldgade 10. Adgangen kræver ikke log in. Se vejledning til adgang for studerende

Læs betingelserne for abonnement