Hvad er byfortætning?
|
03.02-22 |
05-02-2024 |
Sæt mere fokus på det byggede miljøs potentialer
|
03.00-30 |
31-01-2022 |
Truslerne mod Storkøbenhavns grønne områder
|
03.02-21 |
06-05-2021 |
Cykelbyen København som rollemodel i klimakampen
|
03.01-32 |
30-10-2019 |
Affald i byer med turisme: 18 indsatser at arbejde med
|
03.01-31 |
09-08-2019 |
Storbyboere tager oftest på weekend- og ferierejser
|
03.03-26 |
18-03-2019 |
Biodiversitet og grønne byer
|
03.00-29 |
09-03-2018 |
Strategisk bydesign med borgere (1) Proces.
|
03.00-27 |
28-11-2017 |
Strategisk bydesign med borgere (2) Resultater
|
03.00-28 |
28-11-2017 |
Brug af bilen i Storkøbenhavn. En spørgeskemaundersøgelse på Østerbro og i Borup
|
03.03-25 |
05-10-2017 |
Bæredygtige byer (1) Bæredygtighed og resiliens
|
03.00-25 |
21-08-2017 |
Bæredygtige byer (2) Internationale agendaer
|
03.00-26 |
21-08-2017 |
Håndtering af affald i byer med turisme
|
03.01-30 |
08-06-2017 |
Fra parkering til park
|
03.00-24 |
25-04-2017 |
Luftforurening ved cykelstier – betydningen af afstand og barrierer
|
03.03-22 |
01-03-2017 |
Fra cykelstier til cykelnetværk – historien om de københavnske cykelstier 1912-2013
|
03.03-23 |
01-03-2017 |
Hvor er udvikling af cykelstinetværket sket?
|
03.03-24 |
01-03-2017 |
Et internationalt perspektiv på branding af grønne områder
|
03.00-23 |
18-04-2016 |
Byform og cykling: Hvordan skal cykelbyen se ud?
|
03.03-21 |
04-01-2016 |
Et succesfuldt eksempel på et bæredygtigt modernistisk boligkvarter
|
03.01-29 |
10-04-2015 |
Sammenhængen mellem mønstre i bymiljøer og urban bæredygtighed
|
03.01-28 |
10-04-2015 |
Indikatorer for bæredygtige byer
|
03.01-27 |
02-02-2015 |
Det midlertidiges nødvendighed
|
03.03-20 |
24-10-2014 |
Byplanlægning med børn og unge
|
03.00-22 |
12-09-2014 |
Urban Growth management - strategisk planlægning af byvækst
|
03.00-21 |
20-08-2014 |
Fremstillingsindustrien i mindre danske byer
|
03.02-20 |
20-02-2014 |
Lavteknologisk industri i Danmark
|
03.02-19 |
14-02-2014 |
Pendling i det østjyske bybånd
|
03.02-18 |
10-12-2013 |
Stationsbyers potentialer I
|
03.02-16 |
17-10-2013 |
Stationsbyers potentialer II
|
03.02-17 |
17-10-2013 |
Biodiversitet i byer
|
03.00-19 |
16-09-2013 |
Landskab er noget, vi alle kan »gøre«
|
03.00-20 |
16-09-2013 |
Deltagelse i festivaler I
|
03.03-18 |
17-12-2012 |
Deltagelse i festivaler II
|
03.03-19 |
17-12-2012 |
Byer har brug for festivaler
|
03.03-17 |
23-10-2012 |
Principper for strategisk byomdannelse
|
03.00-16 |
08-05-2012 |
Strategisk byomdannelse - to eksempler
|
03.00-17 |
08-05-2012 |
Byudvikling i Hovedstaden indtil 2040
|
03.00-15 |
12-12-2011 |
Principper til kvalificering af urbane landskaber I
|
03.00-13 |
21-11-2011 |
Principper til kvalificering af urbane landskaber II
|
03.00-14 |
21-11-2011 |
En ny tilgang til urbane landskaber
|
03.00-12 |
11-10-2011 |
Vand i byen - tolv eksempler
|
03.01-26 |
08-04-2011 |
Den klimavenlige by IV
|
03.01-25 |
31-05-2010 |
Den klimavenlige by III
|
03.01-24 |
31-05-2010 |
Den klimavenlige by I
|
03.01-22 |
26-03-2010 |
Den klimavenlige by II
|
03.01-23 |
26-03-2010 |
Fremtidens klima stiller nye krav til bytræer
|
03.01-20 |
18-12-2009 |
Bytræer er med til at afbøde virkningerne af klimaændringer
|
03.01-21 |
18-12-2009 |
Klimaændringer vil påvirke planter og mennesker
|
03.01-19 |
18-12-2009 |
Den klimavenlige by - økologiske potentialer
|
03.01-16 |
02-10-2009 |
Den klimavenlige by - rekreative aktiviteter
|
03.01-17 |
02-10-2009 |
Den klimavenlige by - rekreative kvaliteter
|
03.01-18 |
02-10-2009 |
Urbane virksomheder i den grænseløse by
|
03.00-11 |
05-05-2009 |
Det tredje landskabs manifest
|
03.01-13 |
01-03-2009 |
Lommeparker
|
03.01-14 |
01-03-2009 |
Træer og andet grønt
|
03.01-15 |
01-03-2009 |
På vej mod én by i Østjylland?
|
03.02-15 |
01-02-2009 |
Bevaringsstrategier for et anderledes byrum
|
03.00-09 |
01-04-2008 |
Kulturmiljø: Mere end bygninger
|
03.00-10 |
01-04-2008 |
Bevaring i nyt perspektiv
|
03.00-08 |
01-02-2008 |
Playscapes
|
03.03-16 |
01-02-2008 |
Urbane landskaber og landskabsurbanisme
|
03.00-07 |
01-11-2007 |
Fingerplanen som landskabskunst
|
03.00-06 |
01-09-2007 |
Fremtidens kirkegård
|
03.03-15 |
01-09-2007 |
Status for byspredning i Danmark
|
03.02-13 |
01-01-2007 |
6 anbefalinger til reduktion af byspredning
|
03.02-14 |
01-01-2007 |
Byen, vejen og landskabet
|
03.02-09 |
01-03-2006 |
Motorvejens betydning for byudvikling og pendling
|
03.02-10 |
01-03-2006 |
Landskabet langs de danske motorveje
|
03.02-11 |
01-03-2006 |
Fremtidens motorvej
|
03.02-12 |
01-03-2006 |
Bypolitik i de nordiske lande
|
03.00-05 |
01-08-2005 |
Bypolitik i de nordiske lande
|
03.00-04 |
01-06-2005 |
Bypolitik i de nordiske lande - udviklingstendenser
|
03.00-03 |
01-05-2005 |
Nye modeller for bynære blandingsskove
|
03.05-05 |
01-05-2005 |
Nye byplanlæggerroller
|
03.00-02 |
01-04-2005 |
Den tilgængelige legeplads
|
03.03-14 |
01-04-2005 |
Legepladsens indretning og elementer
|
03.03-13 |
01-03-2005 |
Indeks for bynatur
|
03.01-10 |
01-01-2005 |
Byudvikling og skov tæt integreret
|
03.05-04 |
01-10-2004 |
Landskabsarkitektur som problemløser
|
03.00-01 |
01-08-2004 |
Litteraturstudie i børns leg og udvikling
|
03.03-11 |
01-08-2004 |
Grønne områders betydning for bymiljø og stress
|
03.01-08 |
01-04-2004 |
Grønne områder og sundhed i Sverige og Holland
|
03.01-09 |
01-04-2004 |
Plan for byens legemuligheder
|
03.03-10 |
01-03-2004 |
Byrum med plads til livet
|
03.01-12 |
01-02-2004 |
Plads til leg
|
03.03-09 |
01-02-2004 |
Udvikling af BNI - bynaturindeks
|
03.01-11 |
01-01-2004 |
Byen i børnehøjde – Skolevejen II
|
03.03-07 |
01-12-2003 |
Byen i børnehøjde – Skolevejen III
|
03.03-08 |
01-12-2003 |
Byøkologi i planlægningen - en mulighed
|
03.05-03 |
01-11-2003 |
Grøn ring med mange funktioner
|
03.05-02 |
01-08-2003 |
Byen i børnehøjde – Skolevejen I
|
03.03-06 |
01-08-2003 |
Kortlægning af grønne områders sociale værdier
|
03.01-07 |
01-06-2003 |
Byen i Børnehøjde
|
03.03-05 |
01-05-2003 |
Vejtrafikstøj
|
03.03-02 |
01-04-2003 |
Støjgeneprofiler
|
03.03-03 |
01-04-2003 |
Støjgrænser er et valg
|
03.03-04 |
01-04-2003 |
Byen i børnehøjde
|
03.03-12 |
01-02-2003 |
Indikatorer for sociale værdier i grønne områder
|
03.01-05 |
01-12-2002 |
Indikatorer for miljøværdier i grønne områder
|
03.01-06 |
01-12-2002 |
Grønne planer - grønne områder - bedre byer kommunerne.
|
03.01-03 |
01-10-2002 |
Indikatorer for kulturværdier i grønne områder
|
03.01-04 |
01-10-2002 |
Boliglokalisering og transportadfærd
|
03.02-06 |
01-06-2002 |
Arbejdspladslokalisering og transportadfærd
|
03.02-07 |
01-06-2002 |
Fremtidig byudvikling har konsekvenser for persontransport
|
03.02-08 |
01-06-2002 |
Benchmarking på planområdet i Øresundsregionen
|
03.01-02 |
01-04-2002 |
Bymiljøindikatorer
|
03.01-01 |
01-07-2001 |
Gendigtning af parcelhuskvarteret
|
03.02-05 |
01-05-2001 |
Landskabet i den bæredygtige by
|
03.05-01 |
01-05-2001 |
Genanvendelse af ældre erhvervsområder
|
03.02-02 |
01-02-2001 |
Erhvervslokaliseringspolitik i Holland
|
03.02-03 |
01-02-2001 |
Fordele og ulemper ved byfortætning
|
03.02-04 |
01-02-2001 |
Barrierer for omdannelse af ældre erhvervsområder
|
03.02-01 |
01-11-1999 |
Byens miljø - hvad er vigtigst?
|
03.03-01 |
01-11-1999 |